برگزاری سلسله نشست های انقلاب شناسی 

برگزاری سلسله نشست های انقلاب شناسی 

تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
حسن اقبالی گفت: در ایام الله دهه فجر با همکاری و تعامل کانون فرهنگی هنری بقیه الله و بنیاد مهدویت، سلسله نشست های انقلاب شناسی برگزار شد.

«حسن اقبالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در تشریح برنامه های کانون در دهه فجر فاطمی، گفت: با توجه به شرایط کرونایی، ویژه برنامه های فرهنگی کانون در این ایام فرخنده به صورت مجازی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج ابراز کرد: یکی از برنامه های کانون در فجر فاطمی برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا (س) بود که به مدت ۳ شب در بستر فضای مجازی برگزار شد.


وی افزود: در این جشن علاوه بر سخنرانی در باب فضائل حضرت زهرا (س) و مولودی خوانی، از مادران نمونه با اهدای هدایایی تجلیل شد.


اقبالی بیان کرد: همچنین در ایام الله دهه فجر با همکاری و تعامل کانون فرهنگی هنری بقیه الله و بنیاد مهدویت، سلسله نشست های انقلاب شناسی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج ادامه داد: این نشست ها که در قالب کرسی آزاد اندیشی بوده که با دعوت از کارشناسان و تعدادی از دانش آموزان به صورت مجازی برگزار شد.


وی اظهار کرد: در این نشست ها که با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از چهل سال گذشته و پاسخ به سوالات و شبهات نوجوانان و جوانان در خصوص انقلاب اسلامی، ریزش ها و پویش های انقلاب برگزار شد.


اقبالی اضافه کرد: همچنین شامگاه گذشته هم زمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی بچه های مسجدی کانون بر بام خانه های خود را رفته و هم صدا با سراسر کشور فریاد الله اکبر سر دادند.


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج عنوان کرد: علاوه بر نیز به همت بچه های مسجدی کانون، طرح کمک مومنانه با اولویت کمک به نیازمندان اجرا شد.


وی ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح که با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) اجرا شده تعداد ۴۰ سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


اقبالی یادآور شد: سبدهای معیشتی هر یک به ارزش بیش از ۱۸۵ هزار تومان شامل اقلامی همچون برنج، روغن، مرغ منجمد و ماکارونی بود.


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های دهه فجر فاطمی با هدف بزرگداشت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و نیز آشنایی نوجوانان و جوانان با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برگزار شد.

پایان پیام/ 586